1) Wprowadzenie:
Kolejne mmo, next gen i to z dotąd nie spotykanym w grach mmo systemem walki! Nie jest to non-target z nabijaniem combo i juggle niestety :s Pamiętacie gry typu Jade Empire, dwie części SWOTOR lub Dragon Age? Tam się walczyło: wybierało się ataki, ustawiało sie je w kolejce i bohater je wykonywał. Tutaj jest mega podobnie! Tyle, że o wieeeeeele bardziej efektowniej. Piękna grafika, epickie widoki, potwory niczego sobie, a to wszystko w Blade&Soul!
Recka na polskiej stronie o Blade&Soul napisał:
Blade & Soul to traktująca o dalekowschodnich sztukach walki gra z gatunku MMORPG. Od dłuższego czasu było wiadome, że firma stojąca za Lineage 2 i Gulid Wars pracuje nad całkiem nowym projektem. Gra toczona jest w szybkim tempie, a motywem przewodnim są dalekowschodnie sztuki walki. Całość jest budowana w oparciu o bohaterów koreańskiej mitologii. Blade & Soul ma rozpocząć nowy wymiar mmorpg-ów, całkowicie zmienione środowisko gry i wysyp zadań, które będą nieodzowną częścią rozgrywki.
Rozgrywka składa się z eksploracji naszpikowanych potworami obszarów w rodzaju wysokich gór, lasów, jaskiń, zamków czy lochów. Środowisko, które przemierzamy, zmienia się w trakcie zabawy, a naszym zadaniem jest bezustanna gotowość na spotkania z olbrzymami, aniołami śmierci, przerośniętymi owadami oraz postaciami sterowanymi przez żywych graczy. Kontakty te najczęściej kończą się walką. Obrażenia zadajemy adwersarzom zarówno przy użyciu broni białej (mieczy, sztyletów, toporów itp.), jak i na odległość, z pomocą zaklęć. Nasze potyczki przypominają nieco akrobacje, a zranienia, które w wyniku kombinacji ciosów odnoszą przeciwnicy, wyrażone są w postaci liczb. Pozwala to łatwo sprawdzić, na ile wykorzystywany przez nas oręż jest skuteczny oraz kiedy zaatakowany oponent opadnie z sił.
Swoją postacią możemy sterować za pomocą myszki i klawiatury. Specyfika projektu pozwala nam na bardzo szybkie przemieszczanie się nie tylko na lądzie, ale i w powietrzu, łącznie z wykonywaniem rozmaitych ewolucji pokroju salt czy biegania po ścianach. Autorzy postawili przy tym na widowiskowość swojego przedsięwzięcia, o czym świadczy użycie przez nich silnika Unreal Engine 3.0. Narzędzie to umożliwiło twórcom wykreowanie zróżnicowanych lokacji, dostarczenie odbiorcom bohaterów odzianych w szczegółowo wykonane, falujące na wietrze stroje, a także wyposażenie całej rozgrywki w zaawansowaną fizykę. Blade & Soul przeplatane jest również mnóstwem przerywników animowanych, które zrealizowano bezpośrednio na silniku gry, a atmosferę projektu podkreśla dodatkowo dynamiczna, zmieniająca się adekwatnie do tempa akcji muzyka.
Główne cechy:
- Orientalne Sztuki Walki: Znajdziemy tu pełno symbolicznych i znanych elementów Orientalnej Sztuki Walki jak: Energy Ball czy Inner Energy. Cała istota Orientalnych Sztuk Walki, jak sprawiedliwość i rycerstwo, zostanie przeniesiona do świata gry.
- Cechy orientalizmu: Zerwano z tradycyjnym średniowiecznym światem fantasy, a za tło historyczne posłuży Orientalny mistycyzm. Wygląd świata w głównej mierze oparty jest na koreańskim micie Song of Genesis, ale odnaleźć można mocniejsze akcenty koreańskich wierzeń.
- Zmieniające się środowisko: W Blade & Soul wiele warunków będzie wpływało na zmianę środowiska, co stworzy rozmaite sytuacje. Ten system dostarczy graczom nowe doświadczenie niespotykanie w żadnej wcześniejszej grze.
- Jedna wielka akcja: Głównym mottem potyczek w Blade & Soul jest super potężna akcja, co znacznie odróżnia od innych, istniejących gier. Gracze będą mogli powalić oponenta na wiele, rozmaitych i widowiskowych sposobów. Gra ma aspirację do dostarczenia walk przyjemnych, nawet przy ich oglądaniu. Każdy będzie się mógł cieszyć potyczkami poprzez prostą i intuicyjną kontrolę postaci.
2) Rasy:
a) Jin:
Rasa, która do walki może używać mieczy i broni palnych. Jest ona nastawiona na szybkość i zręczność.
b) Gon:
Prawdziwe koxy : D Albo walczą wręcz albo używają fajnych toporów. Rasa jest bardzo ustawiona na siłe!
Dostępne klasy:
c) Kun:
Jak dotąd mało o niej wiemy. *MORE INFO SOON!*
d) Lyn:
Małe słodziaki :3 Plotki głoszą iż będą one wstanie przywoływać zwierzątka >:3
2) Klasy:
Force master
Kung-fu master
Destroyer
Blade master
Assasin
5) System walki:
Na początku mnie odepchnął od gry, jednak po dłuższym namyśle i przemyśleniu uważam, że jest to epickie tak bardzo, ze bardziej sie nie da. Nie bez powodu jest system targetowania. Ataki są dopasowywane, i odpowiadające do danej sytuacji. Walka wygląda tak: Mamy przeciwnika i go atakujemy czymś z podanej nam palety ataków (juggle, wprowadzenie do combo, taunt i inne), potem mamy odgałęzienie od tego ataku i możemy zadać zupełnie inny atak kończący ten poprzedni lub kontynuujący! Walka jest jednym z najmocniejszych atutów w tej grze.
5) Trailer, gameplaye i inne filmy
Info:// Drugi wątek zrobiony za zgodą Chomika.
Wszelkie info czerpałem z: http://www.bladeandsoul.pl/news.php
http://www.bladeandsouldojo.com/
Ostatnio edytowany przez K0NIK0 (2011-05-07 16:39:32)
Offline
Klausik napisał:
"Kun" a nie Kuń? Zagram...Może.
Nie "Kuń" tylko "Quń". Nieprawdaż że o wiele lepiej brzmi?
@gra
Zapowiada się ciekawie. Zobaczmy jak wyjdzie w praniu. =D
PS. Są cycki - jest główna. =D
Offline
Gra będzie darmowa jak już mówiłem (CO MNIE DZIWI JAK NA NCSOFT! O_O) no i twórcy oficjalnie zapowiedzieli open beta test w tym roku. Polacy mówią iż na wakacje możemy się spodziewać cbt gdyż niedawno wystartowała koreańska czy tam japońska wersja :3
Offline
Grycan napisał:
Klausik napisał:
"Kun" a nie Kuń? Zagram...Może.
Nie "Kuń" tylko "Quń". Nieprawdaż że o wiele lepiej brzmi?
@gra
Zapowiada się ciekawie. Zobaczmy jak wyjdzie w praniu. =D
PS. Są cycki - jest główna. =D
Swoją drogą Kun female wygląda na tym obrazku jakby poza cyckami coś jeszcze chciałaby pokazać :3
Offline
K0NIK0 napisał:
Grycan napisał:
Klausik napisał:
"Kun" a nie Kuń? Zagram...Może.
Nie "Kuń" tylko "Quń". Nieprawdaż że o wiele lepiej brzmi?
@gra
Zapowiada się ciekawie. Zobaczmy jak wyjdzie w praniu. =D
PS. Są cycki - jest główna. =DSwoją drogą Kun female wygląda na tym obrazku jakby poza cyckami coś jeszcze chciałaby pokazać :3
A wiesz, że nie zauważyłem? dzięki za podpowiedź... [sprawdza] Ty no masz rację. =D
Offline
Mhm, zaciekawił mnie naprawdę ten system walki, poczekam na to.
Rezerwuję Force Mastera =D
Ostatnio edytowany przez Fenrir (2011-05-08 08:47:58)
Offline
ShukaQ napisał:
to na pewno to ma byc za darmo?? czytalem kiedys duzo o tej grze i zasze pisano , ze ma byc abonament comiesieczny za gre... masz jakiegos linka ze ma byc za darmo??
No tak, wszyscy się srają czy będzie b2p, p2p czy f2p. Gdzieś znalazłem niusa duuuużego i w nim była wzmianka, że będzie to f2p.
NCSoft o ile mnie pamięć nie myli nic o abonamencie, pudełkach gier i innych takich nie wspominała nigdy na temat B&S
Bądźmy dobrej nadzeii że gra będzie f2p
Offline