#1 2011-05-07 16:30:39

 K0NIK0

Mistrz Sagi

4938976
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-07-27
Posty: 3856
Punktów :   
IGN: K0NIK0

Blade & Soul

1) Wprowadzenie:



Kolejne mmo, next gen i to z dotąd nie spotykanym w grach mmo systemem walki! Nie jest to non-target z nabijaniem combo i juggle niestety :s Pamiętacie gry typu Jade Empire, dwie części SWOTOR lub Dragon Age? Tam się walczyło: wybierało się  ataki, ustawiało sie je w kolejce i bohater je wykonywał. Tutaj jest mega podobnie! Tyle, że o wieeeeeele bardziej efektowniej. Piękna grafika, epickie widoki, potwory niczego sobie, a to wszystko w Blade&Soul!



Recka na polskiej stronie o Blade&Soul napisał:

Blade & Soul to traktująca o dalekowschodnich sztukach walki gra z gatunku MMORPG. Od dłuższego czasu było wiadome, że firma stojąca za Lineage 2 i Gulid Wars pracuje nad całkiem nowym projektem. Gra toczona jest w szybkim tempie, a motywem przewodnim są dalekowschodnie sztuki walki. Całość jest budowana w oparciu o bohaterów koreańskiej mitologii. Blade & Soul ma rozpocząć nowy wymiar mmorpg-ów, całkowicie zmienione środowisko gry i wysyp zadań, które będą nieodzowną częścią rozgrywki.

Rozgrywka składa się z eksploracji naszpikowanych potworami obszarów w rodzaju wysokich gór, lasów, jaskiń, zamków czy lochów. Środowisko, które przemierzamy, zmienia się w trakcie zabawy, a naszym zadaniem jest bezustanna gotowość na spotkania z olbrzymami, aniołami śmierci, przerośniętymi owadami oraz postaciami sterowanymi przez żywych graczy. Kontakty te najczęściej kończą się walką. Obrażenia zadajemy adwersarzom zarówno przy użyciu broni białej (mieczy, sztyletów, toporów itp.), jak i na odległość, z pomocą zaklęć. Nasze potyczki przypominają nieco akrobacje, a zranienia, które w wyniku kombinacji ciosów odnoszą przeciwnicy, wyrażone są w postaci liczb. Pozwala to łatwo sprawdzić, na ile wykorzystywany przez nas oręż jest skuteczny oraz kiedy zaatakowany oponent opadnie z sił.

Swoją postacią możemy sterować za pomocą myszki i klawiatury. Specyfika projektu pozwala nam na bardzo szybkie przemieszczanie się nie tylko na lądzie, ale i w powietrzu, łącznie z wykonywaniem rozmaitych ewolucji pokroju salt czy biegania po ścianach. Autorzy postawili przy tym na widowiskowość swojego przedsięwzięcia, o czym świadczy użycie przez nich silnika Unreal Engine 3.0. Narzędzie to umożliwiło twórcom wykreowanie zróżnicowanych lokacji, dostarczenie odbiorcom bohaterów odzianych w szczegółowo wykonane, falujące na wietrze stroje, a także wyposażenie całej rozgrywki w zaawansowaną fizykę. Blade & Soul przeplatane jest również mnóstwem przerywników animowanych, które zrealizowano bezpośrednio na silniku gry, a atmosferę projektu podkreśla dodatkowo dynamiczna, zmieniająca się adekwatnie do tempa akcji muzyka.

Główne cechy:

- Orientalne Sztuki Walki: Znajdziemy tu pełno symbolicznych i znanych elementów Orientalnej Sztuki Walki jak: Energy Ball czy Inner Energy. Cała istota Orientalnych Sztuk Walki, jak sprawiedliwość i rycerstwo, zostanie przeniesiona do świata gry.
- Cechy orientalizmu: Zerwano z tradycyjnym średniowiecznym światem fantasy, a za tło historyczne posłuży Orientalny mistycyzm. Wygląd świata w głównej mierze oparty jest na koreańskim micie Song of Genesis, ale odnaleźć można mocniejsze akcenty koreańskich wierzeń.
- Zmieniające się środowisko: W Blade & Soul wiele warunków będzie wpływało na zmianę środowiska, co stworzy rozmaite sytuacje. Ten system dostarczy graczom nowe doświadczenie niespotykanie w żadnej wcześniejszej grze.
- Jedna wielka akcja: Głównym mottem potyczek w Blade & Soul jest super potężna akcja, co znacznie odróżnia od innych, istniejących gier. Gracze będą mogli powalić oponenta na wiele, rozmaitych i widowiskowych sposobów. Gra ma aspirację do dostarczenia walk przyjemnych, nawet przy ich oglądaniu. Każdy będzie się mógł cieszyć potyczkami poprzez prostą i intuicyjną kontrolę postaci.

2) Rasy:



a) Jin:


http://www.bladeandsoul.pl/teksty/teksty_img/rasy/1.jpg


Rasa, która do walki może używać mieczy i broni palnych. Jest ona nastawiona na szybkość i zręczność.




b) Gon:


http://www.bladeandsoul.pl/teksty/teksty_img/rasy/2.jpg


Prawdziwe koxy : D Albo walczą wręcz albo używają fajnych toporów. Rasa jest bardzo ustawiona na siłe!
Dostępne klasy:



c) Kun:


http://www.bladeandsoul.pl/teksty/teksty_img/rasy/3.jpg


Jak dotąd mało o niej wiemy. *MORE INFO SOON!*




d) Lyn:


http://www.bladeandsoul.pl/teksty/teksty_img/rasy/4.jpg


Małe słodziaki :3 Plotki głoszą iż będą one wstanie przywoływać zwierzątka >:3




2) Klasy:



Force master




Kung-fu master




Destroyer




Blade master




Assasin




5) System walki:



Na początku mnie odepchnął od gry, jednak po dłuższym namyśle i przemyśleniu uważam, że jest to epickie tak bardzo, ze bardziej sie nie da. Nie bez powodu jest system targetowania. Ataki są dopasowywane, i odpowiadające do danej sytuacji.  Walka wygląda tak: Mamy przeciwnika i go atakujemy czymś z podanej nam palety ataków (juggle, wprowadzenie do combo, taunt i inne), potem mamy odgałęzienie od tego ataku i możemy zadać zupełnie inny atak kończący ten poprzedni lub kontynuujący! Walka jest jednym z najmocniejszych atutów w tej grze.




5) Trailer, gameplaye i inne filmy













Info:// Drugi wątek zrobiony za zgodą Chomika.
Wszelkie info czerpałem z: http://www.bladeandsoul.pl/news.php
                                       http://www.bladeandsouldojo.com/

Ostatnio edytowany przez K0NIK0 (2011-05-07 16:39:32)


http://steamsignature.com/profile/polish/76561197990522699.png

Offline

 

#2 2011-05-07 17:02:12

 MaXiokSo

Hitman

Skąd: Urwany z Choinki
Zarejestrowany: 2010-07-06
Posty: 960
Punktów :   

Re: Blade & Soul

Poczekam, poczekam kolejne fajne MMO się zapowiada.

Offline

 

#3 2011-05-07 21:15:19

Begin

Profesjonalista

Zarejestrowany: 2010-12-01
Posty: 2097
Punktów :   
WWW

Re: Blade & Soul

"Kun" a nie Kuń? Zagram...Może.


No one knows what the future holds. That's why its potential is infinite.

Offline

 

#4 2011-05-07 21:19:40

 Grycan

http://s7.postimage.org/h5vfqe3jb/mod.png

Get lost of my way.
Zarejestrowany: 2009-11-27
Posty: 2151
Punktów :   
IGN: BadHatter

Re: Blade & Soul

Klausik napisał:

"Kun" a nie Kuń? Zagram...Może.

Nie "Kuń" tylko "Quń". Nieprawdaż że o wiele lepiej brzmi?

@gra
Zapowiada się ciekawie. Zobaczmy jak wyjdzie w praniu. =D

PS. Są cycki - jest główna. =D


http://i.minus.com/ikYewHF8wUOEr.gif
http://steamsignature.com/card/1/76561198006782439.png
"Co twoje to moje, a co moje to nie ruszaj..."

Offline

 

#5 2011-05-07 21:32:31

Sheed

Świeżak

Zarejestrowany: 2011-05-06
Posty: 16
Punktów :   

Re: Blade & Soul

A kiedy ma mniej wiecej wyjsc?

Offline

 

#6 2011-05-07 22:27:43

 K0NIK0

Mistrz Sagi

4938976
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-07-27
Posty: 3856
Punktów :   
IGN: K0NIK0

Re: Blade & Soul

Gra będzie darmowa jak już mówiłem (CO MNIE DZIWI JAK NA NCSOFT! O_O) no i twórcy oficjalnie zapowiedzieli open beta test w tym roku. Polacy mówią iż na wakacje możemy się spodziewać cbt gdyż niedawno wystartowała koreańska czy tam japońska wersja :3


http://steamsignature.com/profile/polish/76561197990522699.png

Offline

 

#7 2011-05-07 22:34:57

Sheed

Świeżak

Zarejestrowany: 2011-05-06
Posty: 16
Punktów :   

Re: Blade & Soul

Lyn jest spoko taki support.

Offline

 

#8 2011-05-07 22:56:40

 K0NIK0

Mistrz Sagi

4938976
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-07-27
Posty: 3856
Punktów :   
IGN: K0NIK0

Re: Blade & Soul

Grycan napisał:

Klausik napisał:

"Kun" a nie Kuń? Zagram...Może.

Nie "Kuń" tylko "Quń". Nieprawdaż że o wiele lepiej brzmi?

@gra
Zapowiada się ciekawie. Zobaczmy jak wyjdzie w praniu. =D

PS. Są cycki - jest główna. =D

Swoją drogą Kun female wygląda na tym obrazku jakby poza cyckami coś jeszcze chciałaby pokazać :3


http://steamsignature.com/profile/polish/76561197990522699.png

Offline

 

#9 2011-05-07 23:16:18

 Grycan

http://s7.postimage.org/h5vfqe3jb/mod.png

Get lost of my way.
Zarejestrowany: 2009-11-27
Posty: 2151
Punktów :   
IGN: BadHatter

Re: Blade & Soul

K0NIK0 napisał:

Grycan napisał:

Klausik napisał:

"Kun" a nie Kuń? Zagram...Może.

Nie "Kuń" tylko "Quń". Nieprawdaż że o wiele lepiej brzmi?

@gra
Zapowiada się ciekawie. Zobaczmy jak wyjdzie w praniu. =D

PS. Są cycki - jest główna. =D

Swoją drogą Kun female wygląda na tym obrazku jakby poza cyckami coś jeszcze chciałaby pokazać :3

A wiesz, że nie zauważyłem? dzięki za podpowiedź... [sprawdza] Ty no masz rację. =D


http://i.minus.com/ikYewHF8wUOEr.gif
http://steamsignature.com/card/1/76561198006782439.png
"Co twoje to moje, a co moje to nie ruszaj..."

Offline

 

#10 2011-05-08 08:46:12

 Fenrir

Ninja

Call me!
Skąd: Gdzieś na Mazowszu
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 1491
Punktów :   
IGN: Fenreise

Re: Blade & Soul

Mhm, zaciekawił mnie naprawdę ten system walki, poczekam na to.
Rezerwuję Force Mastera =D

Ostatnio edytowany przez Fenrir (2011-05-08 08:47:58)


bleue loup azul lobo hyacintho lupus kék farkas
Just Fenrir

Offline

 

#11 2011-05-08 19:34:13

ShukaQ

Ninja

Call me!
Zarejestrowany: 2009-08-20
Posty: 1203
Punktów :   

Re: Blade & Soul

to na pewno to ma byc za darmo?? czytalem kiedys duzo o tej grze i zasze pisano , ze ma byc abonament comiesieczny za gre... masz jakiegos linka ze ma byc za darmo??

Offline

 

#12 2011-05-08 21:14:48

 K0NIK0

Mistrz Sagi

4938976
Call me!
Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2009-07-27
Posty: 3856
Punktów :   
IGN: K0NIK0

Re: Blade & Soul

ShukaQ napisał:

to na pewno to ma byc za darmo?? czytalem kiedys duzo o tej grze i zasze pisano , ze ma byc abonament comiesieczny za gre... masz jakiegos linka ze ma byc za darmo??

No tak, wszyscy się srają czy będzie b2p, p2p czy f2p. Gdzieś znalazłem niusa duuuużego i w nim była wzmianka, że będzie to f2p.
NCSoft o ile mnie pamięć nie myli nic o abonamencie, pudełkach gier i innych takich nie wspominała nigdy na temat B&S
Bądźmy dobrej nadzeii że gra będzie f2p


http://steamsignature.com/profile/polish/76561197990522699.png

Offline

 

#13 2011-05-09 13:54:05

 MaXiokSo

Hitman

Skąd: Urwany z Choinki
Zarejestrowany: 2010-07-06
Posty: 960
Punktów :   

Re: Blade & Soul

... ale, żeby granie było bez potrzebnych dodatków i item shopów itp.

Offline

 

#14 2011-05-09 15:10:48

 Fenrir

Ninja

Call me!
Skąd: Gdzieś na Mazowszu
Zarejestrowany: 2009-08-13
Posty: 1491
Punktów :   
IGN: Fenreise

Re: Blade & Soul

No, mikropłatności będą na 100%


bleue loup azul lobo hyacintho lupus kék farkas
Just Fenrir

Offline

 

#15 2011-05-09 17:02:43

 MaXiokSo

Hitman

Skąd: Urwany z Choinki
Zarejestrowany: 2010-07-06
Posty: 960
Punktów :   

Re: Blade & Soul

Przecież musi na siebie zarabiać. Tyle, że bez pomocy takiej nie będzie się dało komfortowo grać.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.actbg.pun.pl www.knhsumcs.pun.pl www.death-note-pbf.pun.pl www.future-esport.pun.pl www.piszesz.pun.pl