GRA JAK NA RAZIE JEST JESZCZE TWORZONA NA WERSJE NA I EU!
1) Wprowadzenie:
Zastanawialiście się może kiedyś jak by to było skrzyżować, ze sobą płatnego i dobrze sprzedającego się klasycznego mmorpg'a (czyli klikaj na moba, a postać sama będzie uderzać), z tymi najnowszymi mmorpg'ami w których umiejętności stawia się na pierwszym miejscu, a nie staty? Więc skrzyżujmy Lineage 2 i Vindictus. Z tego związku selsua... znaczy się game'owego powstanie tytułowy RaiderZ. Mamy piękną oprawę graficzną, system non-target, moby, efekty specjalne ORAZ DODATEK! Według podanych nam informacji bossy będą mogły przeżuwać, wypluwać, pożreć itp. gracza Grą będę o tyle bardziej zainteresowany bo stworzył ją nie inna firma, a Maiet! TAK! FIRMA, KTÓRA STWORZYŁA GUNZ! Wersja NA będzie dostępna na Perfect World Entertaiment. Frogster wyda wersję EU.
O RaiderZ od Gry-Online.pl:
Spoiler:
Tytuł z gatunku MMORPG zrealizowany w konwencji azjatyckiego fantasy.
RaiderZ to gra MMORPG z akcją osadzoną w krainie fantasy, w której możemy zmierzyć się z gigantycznymi bestiami podczas dużych bitew z udziałem wielu osób. Tytuł łączy szybki i dynamiczny styl prowadzenia walki z klasycznym światem i mechaniką MMO – czyli rozwijamy swoją postać, zdobywamy umiejętności i wchodzimy w interakcje z innymi ludźmi.
Cała rozgrywka toczy się na planecie Velix, gdzie odkryto niezwykle duże i agresywne istoty. Najważniejszym elementem rozgrywki jest właśnie grupowa walka z takimi bestiami. Nie znaczy to oczywiście, że na swojej drodze nie napotkamy także mniejszych przeciwników. Na wczesnym etapie zabawy, bestie przeciętnych rozmiarów będą stanowić jedno z podstawowych źródeł punktów doświadczenia.
Walkę toczymy zarówno przy użyciu magii, jak i broni białej. Wszystkie ataki i uniki wykonujemy samodzielnie w czasie rzeczywistym. Konieczne jest zatem reagowanie na poczynania przeciwników i dostosowywanie do nich swojej taktyki. Na uwagę zasługuje fakt, że z gry zupełnie wyeliminowano system sztywnego określania celu, poprzez wskazywanie go. W przypadku broni do walki bezpośredniej możemy trafić przeciwnika, gdy znajdzie się on w naszym zasięgu, a przy broni dystansowej wykorzystujemy celownik, by skierować ataki w odpowiednim kierunku.
Jak przystało na grę MMO, w trakcie zabawy rozwijamy swojego bohatera. W RaiderZ zrezygnowano z modelu klas postaci, a zamiast tego deweloperzy skupili się na bogatym systemie umiejętności. Gracze otrzymują dostęp do ponad 350 przeróżnych zdolności i to z ich pomocą kształtują swoją postać. Dzięki temu możliwa jest spora dowolność, a wykreowani bohaterowie mogą się mocno między sobą różnić.
Zatem, jeżeli ktoś chce stworzyć maga bitewnego w pełnej zbroi płytowej, ciskającego ognistymi kulami, to nic nie stoi na przeszkodzie. Podobnie jeśli ktoś zapragnie kierować poczynaniami kleryka, który potrafi się skradać, to również otrzyma taką możliwość.
W grze dominuje pełna kolorów grafika i stylistyka charakterystyczna dla azjatyckich produkcji MMO. Na ekranie dzieje się dużo, walki są efektowne, a rzucane zaklęcia pełne kolorów i widowiskowych efektów specjalnych.
2) Trailer:
Link do strony (NA): http://raiderz.perfectworld.com/
//Notka: Będę stopniowo uzupełniał wątek
Ostatnio edytowany przez K0NIK0 (2011-04-09 00:52:01)
Offline
Na wakcje możemy się spodziewać CBT
Jednakże, żeby nie było zażaleń do mnie. Zanim zaczniecie poważnie myśleć o zaczęciu przygody z tą grą to uzbrojcie się w mega mocne komputery Grafika ma być w tej grze postawiona na pierwszym miejscu. Plotki głoszą, że pod względem wizualnym będzie to najładniejsza gra na świecie x.x
Offline
Cieniu napisał:
Jakie wymagania? Bo nie wiem czy na moim Pc'cie to pociągnie. A na komputerach się wcale nie zam. -.-'
Gra nie została jeszcze stworzona, a Ty już chcesz wymiagania?...
Offline
Krolicik napisał:
ShukaQ napisał:
najladniejsza gra na swiecie (pod wzgledem graficznym) bedzie Guild Wars2
Jasne, tylko, że za GW 2 trzeba będzie zapłacić
GW2 = B2P (kup by grac)
A co do gry to faktycznie jesli bedzie dobry system walki to bedzie gites majonez
Offline